logo
ArEn

نتایج جست و جو:

94

تعداد نتایج:

94

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تخمین کارایی فنی صنعت بانکداری

کلیدواژه:

نویسندگان: ختائی، محمود ؛ عابدی فر، پژمان

ناشر: پژوهشهای اقتصادی ایران

این پژوهش به دنبال برآوردکارآیی فنی صنعت بانکداری ایران و تشخیص عوامل موثر بر آن است. برای این منظور روش تابع مرزی تصادفی به کار گرفته می شود. مدل های مورد استفاده در این پژوهش، مدل ناکارآیی متغیر با زمان بیتیس و کولی(1992) و مدل ناکارآیی بیتیس و کولی (1995) است. داده های مورد بررسی آمار و ارقام ده ... ادامه

سال:1379

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

شناسایی و اولویت بندی ریسکهای کارآفرینی در صنعت بانکداری

کلیدواژه: تکنیک تودیم ؛ تلوری اعداد خاکستری ؛ ریسک کارآفرینی ؛ صندوق های قرض الحسنه ؛ عدم قطعیت

نویسندگان: اختیاری، مصطفی ؛ کیایی، مسعود

ناشر: مطالعات مدیریت صنعتی

ریسکهای کارآفرینی همواره به عنوان مهمترین موموعاتی هستند که طی اجرای هر کسب و کار جدید یمیبایست مد نظر کارآفرینان قرار گیرند. عدم توجه به مقوله ریسک های کارآفرینی، می تواند کسب وکارهای جدید را با خطر عدم تحقق نتایج مورد انتظار مواجه سازد. ولیکن از آنجا که همواره مقوله ریسک باعدم قطعیت همراه بوده است... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

پیش بینی احتمال رویگردانی مشتریان در صنعت بانکداری ایران مورد مطالعه: یک بانک خصوصی ایرانی

کلیدواژه: پیشبینی رویگردانی ؛ خوشه بندی سلسله مراتبی ؛ داده کاوی ؛ زنجیره مارکوف ؛ مشتریان بانک

نویسندگان: عسگری، محسن ؛ تقوا ، محمدرضا ؛ تقوی فرد، محمدتقی

ناشر: پژوهش های مدیریت عمومی

پس از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران به دلیل جذابیت صنعت شاهد رشد سریع تعداد این نوع بانک‌ها و فشار رقابتی بالای این صنعت در کشور هستیم. ریزش مشتریان از یک بانک به معنی کاهش منابع بانک بوده و با توجه به هزینه‌های بالاتر جذب مشتریان نسبت به نگهداری آن‌ها، بانک‌ها به شدت تلاش می‌کنند که مشتریان خود را ح... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

اثرات سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال)

کلیدواژه: بانکداری ؛ سرمایه فکری ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ عملکرد سازمانی

نویسندگان: امامی، مرتضی

ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل

ساختار بخش مالی شامل نهادهای مالی، ابزارهای مالی، بازارهای مالی، قوانین حاکم بر بخش مالی و ارگانهای سیاستگذار در بخش مالی است. نهادهای مالی سپرده‌پذیر در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران شامل بانک‌های دولتی (تجاری و تخصصی) و خصوصی، موسسات مالی غیر بانکی، تعاونی‌های اعتباری و صندوق‌های قرض الحسنه است. بیمه... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: عهدی عتیق ، علی ؛ ولی زاده ، حبیب

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که برابر با 110 و جهت برآورد حجم نمونه با توجه به محدو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر کیفیت خدمات اصلی، رابطه ای و ملموس بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ کیفیت خدمات اصلی ؛ کیفیت خدمات رابطه ای ؛ کیفیت خدمات ملموس

نویسندگان: رضایی ، مسعود ؛ آندرواژ ، لیلا

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کیفیت خدمات موضوعی بسیار مهم در فرآیند حرکت موفقیتآمیز یک شرکت در دنیای اقتصادی امروز محسوب میشود. فراهم کردن کیفیت بالای خدمات، شانس بازگشت مجدد مشتری به شرکت را افزایش میدهد. هدف تحقیق حاضر، بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران میباشد. در تحقیق حاضر، کیفیت خدما... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA) (مورد مطالعه: شعب صندوق قرض الحسنه ولی عصر (عج) بابل)

کلیدواژه: ارزیابی عملکرد ؛ بازدهی نسبت به مقیاس ؛ تحلیل پوششی داده ها ؛ صندوق قرض الحسنه

نویسندگان: اثنی عشری، ابوالقاسم ؛ فرهنگ، صفر ؛ زارع شاهی، علی ؛ سجادی سینی، محمد

ناشر: نامه مفید

در اقتصاد امروز، صنعت بانکداری از اهمیت شایانی برخوردار است. با بهبود تکنولوژی، رقابت بین بانک‌ها و دیگر مؤسسات مالی شدت گرفته است و در این میان مؤسساتی موفق هستند که در عملکرد، کارایی داشته باشند. تحلیل عملکرد صندوق‌های قرض‌الحسنه، به عنوان نوعی از مؤسسات مالی، می‌تواند در بهبود جایگاه رقابتی آن‌ها... ادامه

سال:1387

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل